Gure klaseko bloga
Ongi etorri!!
sábado, 30 de abril de 2011
ARRAIAGARA IRTEERA
Bihar, Arriagara joango gara antzerki bat ikustera.
Zer eraman behar dugu?
- Zira
- 3 euro
- Fruta bat
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario